SATYRYKON LEGNICA 2023 rys. Xiaoqiang Hao (Chiny)
Internetowa Rewolucja zagościła w stolicy
Masz własną firmę? Zastanawiasz się, jak wypromować się w sieci? Weź udział w Internetowej Rewolucji i zbuduj swoją markę przed EURO 2012. Od 21 maja 2012 r., przez 6 dni, przedsiębiorcy z Warszawy i okolic będą mogli bezpłatnie skorzystać z wiedzy ekspertów na temat obecności firmy w Internecie. Podczas szkoleń dowiedzą się, jak bezpłatnie [...]
Masz własną firmę? Zastanawiasz się, jak wypromować się w sieci? Weź udział w Internetowej Rewolucji i zbuduj swoją markę przed EURO 2012.
Od 21 maja 2012 r., przez 6 dni, przedsiębiorcy z Warszawy i okolic będą mogli bezpłatnie skorzystać z wiedzy ekspertów na temat obecności firmy w Internecie. Podczas szkoleń dowiedzą się, jak bezpłatnie założyć stronę internetową czy przeprowadzić kampanię reklamową w wyszukiwarce. Dla chętnych odbędą się także nieodpłatne szkolenia dotyczące korzyści, jakie przynosi obecność firmy w sieci.
Możliwości te oferuje kampania edukacyjna Internetowa Rewolucja, adresowana do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki temu wydarzeniu jeszcze przed rozgrywkami Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej firmy będą mogły aktywnie zaistnieć w sieci. Współorganizatorem akcji jest Miasto Stołeczne Warszawa.
„Naturalnie chcemy, żeby warszawscy przedsiębiorcy byli konkurencyjni. W dzisiejszym świecie nowe technologie i nowoczesne kanały promocji stają się jednym z ważniejszych wyznaczników sukcesu firmy – dlatego przyłączyliśmy się do akcji Google home.pl i PKPP Lewiatan. Nasze doświadczenia ze szkoleń prowadzonych w ramach projektów unijnych pokazują, że przedsiębiorcy chcą się uczyć, jak twórczo wykorzystać Internet i związane z nim możliwości w swojej pracy“ – mówi Michał Olszewski, wiceprezydent Warszawy odpowiedzialny na rozwój gospodarczy.
„Obecność małych i średnich firm w Internecie ma ogromne znaczenie dla polskiej gospodarki. Już teraz ponad 2,7% polskiego PKB stanowi gospodarka internetowa, a podstawą do wzrostu jest właśnie działalność małych i średnich firm w sieci – mówi Marcin Karnowski, dyrektor marketingu Google na Europę Środkowo-Wschodnią - Niestety nadal połowa polskich małych i średnich firm nie jest obecna w sieci. Mamy nadzieję, że zmieni się to za sprawą Internetowej Rewolucji, czyli akcji edukacyjnej, dzięki której w Internecie może za darmo zaistnieć każdy przedsiębiorca.”
Ciężarówka Internetowej Rewolucji zatrzyma się przy pl. Politechniki na 3 dni, od 21 do 23 maja. Następnie, 24 i 25 maja przeniesie się do siedziby AIP Business Link przy ul. Mokotowskiej 1 (Zebra Tower). Eksperci będą udzielać porad w godz. 9.00 – 18.00. Każdego dnia przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach, np. „Jak założyć stronę WWW, którą pokochają klienci” czy dotyczących reklamy w wyszukiwarce. Każdego dnia odbędą się trzy identyczne bloki szkoleniowe, tak by chętni mogli wybrać dogodne dla siebie godziny. Oprócz szkoleń każdy przedsiębiorca będzie mógł wziąć udział w indywidualnych bezpłatnych konsultacjach z ekspertem, który pomoże aktywnie zaistnieć w Internecie.
„Jednym z filarów naszej strategii jest wspieranie i edukowanie przedsiębiorców w obszarze rozwoju ich biznesu w sieci. Dlatego jako współorganizator Internetowej Rewolucji oddajemy do ich dyspozycji naszych najlepszych ekspertów, którzy doradzą im jak skutecznie zaistnieć w Internecie – poczynając od wyboru domeny, rodzaju hostingu i technologii, na skutecznej promocji strony kończąc – mówi Bartłomiej Danek, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu home.pl. - Jako firma obecna od 15 lat na polskim rynku zdążyliśmy bardzo dobrze poznać jego specyfikę, dlatego jesteśmy przekonani, że wskazówki naszych ekspertów pomogą naszym gościom w wyborze najbardziej optymalnych rozwiązań.”
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89% polskich małych i średnich firm korzysta z Internetu, to stronę internetową posiada zaledwie połowa z nich. Z Internetu regularnie korzysta już ponad 18 mln Polaków. Jeśli danej firmy nie ma w Internecie, to nie dociera ona ze swoją ofertą do olbrzymiej grupy osób. A przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej, usług i produktów w sieci, szuka jeszcze więcej osób niż zwykle.
W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu Internetu w swojej działalności. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w Internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc.
Organizatorami akcji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki. W stolicy Internetową Rewolucję wspiera Urząd m.st. Warszawy.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby zapewnić sobie miejsce na szkoleniach zachęcamy do wcześniejszej rejestracji na stronie www.internetowarewolucja.pl. Tam także można znaleźć więcej informacji o akcji.